Söin eilen tummasta makaroonista tehtyä ruokaa. Joukossa oli paistijauhelihaa, sipulia ja tietty paljon mausteita. Aterialla ei ollut salaattia tällä kertaa ollenkaan :( No kuitenki pointti on se, että nälkä ei tällä pastaruualla oikein edes lähtenyt, vaikka söin sitä paljon. Tunnin päästä ruokailusta minulla oli jo kauhea nälkä. Olen ennekin huomannut, että pasta ei pidä mulla nälkää. Onkohan jotenkin outoa? Kuitenkin sanotaan, että pastasta saa pitkäkestoista energiaa.
Saman jutun olen huomannut kaurapuuron kanssa. Ei pidä nälkää yksistään syötynä. Jugurtti kylkeen niin nälkä pysyy mulla pidempään poissa. Tänään söin taas tuota makaroonijauhelihasekoitusta. Otin lisäksi näkkärin ja lasillisen maitoa. Katsotaan nyt miten nälkä pysyy poissa. Tuntuu vaan, ettei siitä saanut edes kunnon kylläisyyttä. Ärsyttävä fiilis.