Syömiset on harvinaisen hyvällä tolalla. Söin keskimäärin 1495 kcal per päivä. Olen ollut ilman karkkia 7 päivää ja edessä vielä lakkoilua 5 päivää. Tällä viikolla olen syönyt yhden tiikerikakkupalan ja se on siis ainut herkku viikkoon!

Liikkuminen ollut välillä väkinäistä ja tälle viikolle sain vain 4 suoritusta. Liikuin 1148 kcal edestä. Olen kyllä häärinyt normaalia enemmän kotiaskareita ja pihahommia. Jotenkin kesäiset kelit pistää touhuamaan Hymy

Paino on tällä viikolla huidellut siellä 58,8 tienoilla. Mulla on nyt kropassa turvotusta päällä, joten lukema yläkantissa. Sama tilanne varmaan kyllä jatkuu ensi viikollakin. Ehkäisypillerit tekivät tepposensa, kun söin pari laattaa putkeen, mutta en siitä nyt ala sen tarkemmin kertomaan.

Fiilis on kohtalainen. Reilu kolmen viikon päästä minulla on tyttöjen parin päivän rilluttelureissu ja siihen mennessä haluaisin saada painoa karistettua ja ennen kaikkea tiiviyttä tuohon vatsan seudulle.

Tavoitteet viikolle 22:

yksi herkkupäivä ja sen jälkeen heti paluu keveälle tielle.

5 liikuntasuoritusta

paino lauantai aamuna 58 kg.