Viime viikko ei sitten ihan mennyt siten kuin olin suunnitellut. Liikuin tavoitteen mukaisesti sen neljä kertaa, mutta siihen se sitten jäikin. Suunniteltu yhden päivän herkuttelu venahtikin ainakin 3 päivän iloitteluun. Tämä minun iänikuinen ongelma vaan näköjään on ja pysyy.

Tänä aamuna vaaka näytti 60,9 kg eli ihan kohtuulliset lukemat. Olen nyt kipeänä, joten viikon liikunnat jäävät todennäköisesti yhteen kertaan. Jos vointi sallii, niin sunnuntaina polkasen toisen kerran kevyesti kuntopyörällä.

Kuvittelisin olevani kunnossa ensi viikolla ja sen mukaisesti tavoitteet viikolle 8 ovat:

-4 liikuntasuoritusta

-paino sunnuntai aamuna tasan 60

-ei varsinaista herkkupäivää. Yksi laskiaispulla sallittu Kieli ulkona

Olen jo hiukan alkanut miettimään tuota painotavoitettani 58 kiloa uudelleen. Kesälomalla paino tuppaa aina nousemaan sen pari kiloa, vaikka kuinka vannon, että en anna sen tapahtua. Tätä ennakoiden olen ajatellut, että mikäli saavutan tuon 58 kiloa etuajassa (kuvittelen sen olevan mahdollista jo maaliskuun lopussa), niin koitan jatkaa painonpudotusta 56 kiloon. Siten nuo pari lomakiloa eivät niinkään haittaisi. Katsellaan kuinka käy. Jotenkin olo on kovin luottavainen tällä hetkellä.